torsdag 25 juni 2009

the day is almost done, again

Godkväll!

Har precis ätit ostkaka med jordgubbar och vaniljglass, väldigt gott..

Dagarna passerar så himla fort förbi, och jag hinner inte med nånting. Jobbade 9 & ½ timme idag ungefär, vilket ger en massa pengar, men jag skulle ändå hellre vara hemma, på månsan, brottet, v-ås, varsomhelst med mina vänner just nu.. En vecka till sen lov 3 veckor sen 2 veckor igen. de blir slantar det..men jag kommer vara lika blek som i julas..

funderar på att gå och sola (solarium) ;P , men de känns verkligen inte rätt..jaja, ska snart ut och springa, känner att min kondition redan har blivit sämre sen träningarna slutade.

Ciaobella!


Förresten är det Cityfestivalen i v-ås ihelgen, och på lördag ska vi vara med och dansa, klockan 12.45 på scenen vid vlt.
det blir formation, och gruppen ska köra på 3, jag ska dock inte vara med tror ja, eftersom jag jobbat och missat träningarna så har dem gjort placeringar för dem som va där!

Inga kommentarer: