torsdag 25 juni 2009

Idag när jag va å sola, så hände nått konstigt...

jag brukar få migränanfall nån gång per år, sånna där riktigt gräsliga.

Idag när jag klev ut ur solariet varmare än vanligt fick jag de. Blev heeelt snurrig, varm, började m¨å illa, kändes som jag skulle svimma vilken sekund som helst, så jag ställde mej på alla 4 på golvet och andades med djupa andetag, efter några minuter ställde jag mig och tänkte att jag va tvungen att försökta torka av sängen och klä på mig, när jag skulle lyfta armarna kändes det som jag tränat ett stenhård träningspass ni vet då när armarna är så trötta att man inte kan lyfta dem..helt sjukt.

tillslut kom jag ut ur rummet och snubblade in på toan så fort jag kunde.. satt mig på toan i kanske 10 minuter med stängda ögon, sen hade jag kallt vatten i ansiktet, kändes fortfarande lika illa, tills jag kom ut till friska luften och började gå, då blev det bättre, och när jag kom hem va ja nästan helt som vanligt... sånt där är så himla läskigt, speciellt när ingen var i närheten och jag hade ingen telefon med mig.. shit va rädd jag va..man blir så trött också, helt slut i hela kroppen...

hoppas det aldrig mer händer, det är det värsta som hänt mig, tror jag! USCH

Inga kommentarer: