onsdag 3 juni 2009

Mamma <3


Förresten så skrev jag inget om Mamma på mors dag! gör det nu ist


Min mamma gör alltid alltid allt för att jag & mina systrar ska må bra, hon ger så mycket tid & kärlek, ibland förstår jag inte hur hon orkar! Hon stjussar & hämtar, stöttar, betalar, fixar och bryr sig. Jag skulle inte kunna ha en bättre mamma!! Är så glad över att hon alltid följer med och kollar på dansuppvisningar & tävlingar och hejjar och står ut med våra humör ibland. För ingenting betyder så mycket som när mamma el. pappa står och kollar.

Jag får dåligt samvete när jag skriver dethär, för vad gör jag egentligen för min mamma så hon får känna sig bra & speciell..? måste ta å tänka på det! och kanske ändra mig lite..


Jag vet att du läser dethär mamma, och de hoppas jag, för jag vill verkligen att du ska veta att du är världens bästa mamma, och att jag är sjukt glad att jag har dig! jag vet att jessie & louise också känner så =)))))))

Pappa du är minst lika bra, men fars dag är inte än på ett tag! ;P<3

5 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

åh, vad jag skulle vilja vara som din mamma...

Alexandra Josefine Maria Vannfält sa...

du är också en jätte bra mamma viktoria :D:D <3

Anonym sa...

Tack josefine, nu gråter jag av glädje förstås :) (det förstod du va?)

Jag skulle kunna göra vad som helst för dig goch dina systrar för att jag älskar er så himla mycket, det värker i bröstet av kärlek till er och jag är så stolt över att jag har är så fina flickor och då menar jag inte bara till utseendet. Kram Mamma

louise sa...

schysst att jag blev nämd jag står också vid tävlingarna och hejar ju :( pucko! haha

Alexandra Josefine Maria Vannfält sa...

SORRY LOLLO, jag blir as glad när du är där också såklart !!!!!!! :DDDDDDD<3333