torsdag 4 juni 2009

skostöld!

Igår på dansen så satt jag, mamma, lollo, linus, camilla & elin och väntade på att Jessies och james danslektion skulle ta slut då Bibbi (chef på dansverkstan) kommer å frågar om nåns av våra skor är borta för 2 killar & 2 tjejer hade gått in å plockat med sig ett par ut.

Jag gick och kolla i skohyllan och självklart var det mina skor som var borta! Gick å sa till mamma å dem andra skrattandes för de va ändå rätt komiskt att dem tog mina, jag hade mina gamla tyg skor för 200 kr som är helt utslitna. Det fanns liksom lite finare skor att ta! ;P

Bibbi ringde Jani (linda hemrells kille) och han jagade "tjuvarna" och fick tag på dem. dock bara tjejerna, så jag Linus & Bibbi gick ut till dem och jag fick tillbaka mina skor, Snacka om att dem skämdes, enligt dem så var det killarnas idé!

Jag ville inte anmäla fick ju tillbaka skorna, men Jani tvingade tjejerna att ta dit killarna så han fick ta ett snack med dem. Vilket var helt rätt! Så sjukt omoget gjort!

hahah, så jävla stört

Inga kommentarer: