måndag 27 juli 2009

Fredag kväll, Lördag

Blev en helt sjukt kul kväll hemma hos Nikita, de räcker så!
--
Lördagen spenderades först hemma ovanligt trött & ovantligt ont i huvudet...
Runt 5-6 så åkte vi till Fastbo på Visafton, en trevlig tillställning hade fixats, och vi hade en liten dansuppvisning också, det roligaste med dansen är nog uppvisningar som denna, gud så kul det är!
Efter vi dansat åkte vi hem och jag drog till Zacke och förfesta med Frida, Nico & Mathilda & några. Drog till hotellet runt halv 12 i spöregn..Eftersom vi inte är 18 fyllda så planerade vi ut något bra sett att komma in på, typ hela kvällen! Matilda, Frida & Leone hoppa över staketet medans jag stog åt kolla åt ett annat håll helt ovetandes vad som hände (vilket sög, eftersom enligt nicolina såg det oerhört stört & kul ut) Vakterna tog dem precis när dem kommit över, och när dem försvunnit ur synhåll så vänder jag mig om och frågar vad som hänt & vart dem andra är.. Fan för att jag missa!
Efter det gick vi hem till mathilda och koka makaroner hehe och åt glass! sen drog vi hem efter vi kollat läget utanför hottan igen! Det spööregnade hela kvällen, svin kallt, min kavaj gick att vrida ur!!

Som sagt: Egentligen en ganska tråkig kväll, men också så jävla kul!
säger bara, låt det gå fort nu, jag vill ha höst & sista oktober!!!

Inga kommentarer: