måndag 27 juli 2009

Söndag

Vaknade klockan 2! kände mig helt slut i kroppen, ont överallt! Efter frukosten gick jag ut å gick / cykla med Lelle, ibland kan de behövas en pratstund!!

På kvällen laga Jannike, Lelle & jag spaghetti carbonara! Sen skjussade Lollo oss till affären där vi köpte hallonsorbét, vanligt glass, godis & jordgubbar! När Jannike åkt hem så kolla jag och Lells på Mamma Mia.

Slutade helgen och min semester denna gång med ett varmt bad, de va helt sjukt varmt.. sen somna jag i Lelles mammas säng(hennes mamma va i avesta) nästan på en gång när jag hade gått å lagt mig, vaknade halv 7 imorse och såg att Lelle också låg där.. gick upp försiktigt så hon inte skulle vakna..åt god & lång frukost och sen tog jag hennes cykel till jobbet!

måste tillägga att jag skulle låna ett par jeans av lelle, och när jag skulle sätta på mig strumpor så råkade jeansen spricka, rakt över baklåret ... rädd att de va hennes favoritjeans, hoppas verkligen att dem finns kvar i butik!

Inga kommentarer: