måndag 27 juli 2009

Måndag

Första arbetsdagen.. måste erkänna att jag är lite smått nervös.. har alltid haft någon här som kan hjälpa mig om det är något jag inte vet eller kan, men nu är alla på semester!!

Det kom en som ville att jag skulle posta DHL, (då måste man skriva in massa i datorn, sen skriva ut och sätta in ett papper i en pärm, ett i sändarens fack och ett ska läggas i kuvert) jag brukar kunna, men ändå är det svårt att veta vilka papper som ska vart så jag brukar alltid extra kolla med nån som kan innan jag skickar, men nu går inte det...

Imorse när jag kom fungerade inte stämpel grejen.. Så nu har ingen kunnat stämpla in och dem som ska fixa det är på semester, och eftersom jag sitter i receptionen kommer alla och frågar mig vad dem ska göra, och jag har ingen aning.. säger att dem ska skriva på en lapp eller nått när dem kommer och går... blir galen när saker och ting inte fungerar! Tur att folk är snälla och förstår att jag inte vet

Tur att Mamma är tillbaka iaf, för då kan jag alltid vända mig till henne, fast hon vet nog inte s mkt mer än jag:P

Inga kommentarer: