tisdag 14 juli 2009

She is finally back in town!

Min älskade Lelle kom hem till mig igår och umgicks lite, vi skratta nog mer igår än vi gjort sammanlagt på hela året! shit va kul vi hade åt allting, börjar skratta nu när jag tänker på de. Lelle elda upp godispåsen i köket hahaha, sen låg vi på golvet!!

jag har verkligen världens roligaste,snällaste & finaste bästis!
och imorgon åker vi tåg till Malmö till Catti å resten av familjen vannfält/andersson :) ska bli så roligt å skönt att komma iväg några dagar!

Ikväll är jag bjuden till Emmas stuga på Björnö, vet inte hur jag ska komma dit fortast efter jobbet eller hur jag ska komma därifrån till tåget fortast imorgon, har nämligen inte packat för malmö än..det skulle va så kul att träffa tjejerna, bara umgås,bada,äta,å mysa tsm!! får ta å ringa Lollo å hon får agera taxi ikväll & imorgon (haha,de kommer hon aldrig vilja)! ;)

Sitter på jobbet, det är helt dött här, verkar som hela företaget har gått på semester, åtminstonde halva!

Nu ska jag läsa aftonbladet (:

Inga kommentarer: