onsdag 15 juli 2009

TIDSFÖRDRIV!!

1. Hur gammal är du om fem år?
22, ska fylla 23, åh längtar! då är jag nästan kanske färdigutbildad! :D
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
ingen
3. Hur lång är du?
169 - 170
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
wild child, kunde inte sova så slog på den igår
5. Vem ringde du senast?
mamma, men hon svara inte
6. Vem ringde dig senast?
Någon som sökte Linda Svärd här på jobbet (:
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej Sorry att jag inte svarade men jag struntade i att åka:) ring imorgon när du slutar hälsa jessica det också Puss Älskar er sov gott - av Lollo
8. Föredrar du at ringa eller skicka sms?
ringa, det är roligare
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta =)
10. När såg du senast din mamma?
över en vecka sen nu :(
11. Vilken ögonfärg har du?
gröna
12. När vaknade du i dag?
klockan 05.20, gäsp
13. Vilken är din favoritjulsång?
jul jul, strålande jul, iaf att sjunga
14. Vilken är din favoritplats?
Hemma!
15. Vilken plats föredrar du minst?
skogen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
om jag får drömma såå, kanske på ett dröm jobb någonstans antingen stockholm, göteborg eller utomlands
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
jag inbillade mig att barn som grät&skrek efter hjälp, i väggarna(?)
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
HAHA! LELLLLLE
19. Hur stor är din säng?
120
20. Har du stationär eller bärbar dator?
båda, fast ingen är "bara" min
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Brukar sova med trosor bara, fast på vintern kanske en t-shirt också
22. Hur många kuddar har du i sängen?
2
23. Hur många landskap har du bott i?
1
24. Vilka städer har du bott i?
Sala bara
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor, eller riktiga jogging skor som sitter perfekt!
26. Är du social?
ja de tycker ja =)
27. Vilken är din favoritglass?
sorbet, hallon, jordgubb, mango, kaktus alla sorbet som finns
28. Vilken är din favoritefterrätt?
vet inte
29. Tycker du om kinamat?
ja, men inte världsgott
30. Tycker du om kaffe?
NEJ USCH
31. Vad dricker du till frukost?
oboy, funlight, eller juice.
32. Sover du på någon särskild sida?
olika
33. Kan du spela poker?
ja om någon fräschar upp minnet lite bara så
34. Tycker du om att mysa/kela?
mysigast mest med valpar å kattungar ;)
35. Är du en beroendemänniska?
jag är beroende av frysta jordgubbar! och lite annat
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja! min twini & min gamla dagisfröken
37. Vill du ha barn?
självklart!!
38. Kan du några andra språk än svenska?
jag är helt värdelös på engelska, men jag förstår ju de vanliga iaf, sen liiiiiiiiiiitetyska & franska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
suttit i en, mina kusiners morfar är abulanschaffis
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng som ligger nära havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på?
dans, kläder
42. Äger du dyrbara smycken?
nej eller vet inte kanske nått som jag fått i present
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
allsång på skansen, melodifestivalen, idol, SYTYCD, talang å allt sånt där
44. Kan du rulla med tungan?
? tror inte de
45. Vem är den roligaste människan du känner?
lelle, jannike & jag tillsammans blir en sjukt rolig människa (;
46. Sover du med gosedjur?
nej
47. Vad har du för ringsignal?
nokia original
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja i kartongen i källaren
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en väldigt låg "vägg" framför mig, en sån där receptionsdisk
50. Flirtar du mycket?
kan inte påstå
51. Kan du byta olja på bilen?
nej verkligen inte
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej, har liksom inte körkort,
53. Vilken var den senaste boken du läste?
minns inte, jag gillar inte att komma igång å läsa
54. Läser du dagstidningen?
Ja! varje dag, sala allehanda & när jag jobbar blir det, vlt, svenska dagbladet, aftonbladet, västerås tidning osvosv. ;)
55. Prenumerera du på någon veckotidning?
nope
56. Dansar du i bilen?
självklart
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
mix megapol bilen körde förbi imorse med ashööög volym måste vart deras egna kanal så mix megapol alltså
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
haha, information som en besökare sa åt mig att skriva
59. När var du i kyrkan senast?
på min kusins bröllop för nån vecka sen
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
catti kym!!!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
en vecka kanske på öland med lell&jess, sen skåne en vecka med familjen
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
vet inte
63. När senast gjorde du något extra för någonannan, och för vem?
oj..vet inte här heller
64. När gav du någon en Kyss senast?
Det var väll valborg om jag inte minns fel
65. vem var den lyckliga?
jacob (dock kanske inte världens lyckligaste)
66.har du ett förhållande?
Neej!
67. förklara ditt liv från och med nu till pensionär, din drööm?
Att sluta gymnasiet med relativt bra betyg, komma in på den högskola jag vill, läsa min utbildning, så jag blir klar snart, sen uti världen resa ett år eller 2, därefter jobba med mitt drömjobb, som i detta fall är musikbranchen (dröm vare här), och uppträda på massor med stora scener inför stora publiker, och tjäna feta pengar på det, och flytta till ett stort fint hus i stockholm skärgård eller utomlands, och ha en son & dotter och en underbar kille som jag ska gifta mig med och ha världens största bröllop.. under tiden ska jag dansa & sjunga varje dag, i en studio som jag har hemma & en danssal som jag också ska ha hemma.. min kille ska vara snygg,smart,snäll,rik, väluppfostrad. he he! för alla pengar jag tjänar ska jag åka på så mkt resor och utbildningar inom sång & dans och bara leva livet, som pensionär ska jag vara miljonär och bo på mauritsius eller nått tsm med min man (; jag ska också hittat min drömhund, det ska vara en vit eller svart 2 dm hög ungefär, 2 & ½ dm lång + svans, den ska inte håra, men ändå ha mjuk ganska mkt päls, (har set en liknande i v-ås och en på banken i sala i vintras, men de fanns bara cirka 5 st exakt sånna i sverige.)= )
När jag sitter & solar om 50 år ska jag kunna tänka tillbaka på mitt liv och bara känna stolthet & glädje!
68.Tror du att din dröm kommer att bli sann?
Nej det tror jag verkligen inte, inte för att jag tror att jag inte kan klara det, utan för jag kommer ändra drömmen många ggr!
69. Vem är killen du älskat mest av alla du träffat?
jacob solklart! ( förutom pappa då, han får va med på en kant han med (; )
70. Vem i din familj står dig närmast?
utan att jag valt det själv så är det Jessie!
71. Är du kär för tillfället?
Nej!
72. Vem av dina tjejkompisar står dig närmast?
Linnea Storm!=)
73. vem av dina killkompisar står dig närmast?
Oskar larsson & James Simonsson! (=
74. Hur många ggr har du varit utomlands och vart?
,Tyskland, Österrike, Estland,Lettland, Italien,Frankrike,Turkiet, Tjeckien, Färöarna( danmark),Norge,Danmark x3 kanske,Finland x2, =) så alltså 15 ggr ungefär (:
75. När planerar du att åka utomlands nästa gång?
Nästa gång blir Slovakien i september, därefter blir det spanien,grekland, eller nått liknande tsm med en eller 2 goda vänner i oktober, WIIE! (:
76.Hur mkt väger du?
mellan 60 och 63,
78.Är du nöjd med dig själv?
Nej, inte utseendemässigt helt och håller, men sättet kan jag enkelt påverka så där är jag nöjd!


nej nu orkar ja inge mer, resterande 22 frågorna hoppas jag över, fan va meningslöst de känns, men de tog sin tid! (;

Inga kommentarer: