torsdag 3 september 2009

Åkte till skolan idag enbart för en lektion, som var inställd, vilket vi märkte när vi kom fram!
Men ist för skolan hämtade James och Grace(Js syster) upp mig och sandra och vi åkte till Erikslund och käka Texmex, efter det skjussa vi hem sandra till Sala för att ha nått att göra:P

Sen till v-ås igen och jag drog på dans, formation var det idag..gick bra! Kul var det också...
jag vet att jag klagar en del men jag blir så ledsen när jag precis blivit "frisk" så kommer en gammal hälsena skada ifrån gymnastiken tillbaka, har inte känt den sen jag var aktiv i gympan, men då minns jag att de var mitt största hinder! Fanfanfan om den inte försvinner under natten!!

Dax att ta pencilin och sova :))

Tyska imorgon bara, sen Dans i 3 timmar, grupp en och formation två...medans alla andra är på grönan och lyssnar på håkan =(((....men de är skapligt mkt mer värt att träna till ett VM iaf..

Inga kommentarer: