onsdag 2 september 2009

Skolan idag: Fixade med UF-företaget och projektarbetet som kommer bli super!! Jag jessie å sandra är bäst!!

Efter skolan gick vi på stan som alltid innan dansen, jag hittade ett par jeans och en tröja :)

Hade 3 danslektioner ikväll, kunde inte ta i allt på nån för jag känner mig fortfarande inte helt frisk, hostar och halsen börjar komma tillbaka, men iaf..

Första lektionen var grupp som kändes okej, får en ny tid nästa vecka-Najs!
Sen disco lyrical, vi gjorde originaldansen till Thriller-michael jackson, as kul!!
sen vänta 2 timmar på sista lektionen som var disco som också var jätte kul fast jag bara satt på en stol och lärde mig stegen i huvudet! :P

Mamma kom å hämtade oss eftersom VL har tagit bort 10.17 bussen :@

jaja min dag har varit great!!!

Mamma gav mig nyss 5 tabletter, jag känner mig som en pensionär/mormor :P

God natt!

Första psykologilektionen i morgon i skolan, sen blire väll stan som vanligt innan Formationsträningen :)

Inga kommentarer: