söndag 27 december 2009


Blev en askul kväll i fredags, slutade med att jag och mathias gick hem till mig och sov, :)! Huset va fullt. james, Belinda och jessi i jessies rum. Jesper och Anna i jessies Gamla rum som numera heter LN! (lollos nya, de va lollo som bestämde att de skulle heta så) och ja å matte i mitt rum. Mycket folk är alltid kul :)

I går (lördag) Vakna vi tidigt eller kl 12. Och gick hem eller nej James skjussade hem oss till farfar, mig jessie å matte, de andra fick gå ;P

Käka lite julmat och prata, sen drog vi hem och spela spel, mamma, pappa, farfar, isac, lollo, ja å matte :)) supermys!

På kvällen skjussa mamma hem oss till matte. Somna runt halv 11 helt döda :P
Idag åkte min underbara till Sälen för att åka skooter!
ska träffa Lelle ikväll, och snacka nyheter.. hoppas jannike kommer till Sala också! <3

Inga kommentarer: