fredag 25 december 2009

Fan va taggad jag är inför ikväll!
James och Belinda kommer till Sala och ska ut med oss :D

Fick en röd tajt klänning i julklapp som jag tänkte ha, saken är den att jag hatar att ha tajt på mig, man kan ju knappt andas utan att se ut som en ballong! haha

har lovat en viss person att ha lockigt hår ikväll, fick till de as bra, så skulle jag föna lite, och typ allt förstördes.. fan va störande! antingen börjar jag om, eller så får de se lite konstigt ut.. väljer nog att se lite konstig ut, för jag orkar verkligen inte börja om! :P

Sitter och lyssnar på mig och linnea när vi sjunger knock you down! låter lite som ja vet inte, typ 2 ungar som är dumma i huvet! fyfan va vi är "bra" HAHA!om jag fick för lelle skulle jag lägga upp de här,, men hon kommer aldrig gå med på det...write it down babY! omg säger jag bara

börjar bli hungrig. snart dukas julmaten fram igen..! smarrigt

Kul att man ska in på hottan kl: 21.45...hah :(

nu har jag matte i telefonen så hejsvej <3

Inga kommentarer: