fredag 25 december 2009





Julafton igår. Mycket trevligt och mysigt!
Började med julfrukost med mormor och familjen.

kl:12 Var det jullunch hos Farmor med henne och Lars, Farfar, Mormor, jakob, Linda, barnen och familjen. :) <3

Sen gick vi hem å kolla på kalleanka med mormor och farfar! (jessie ville mycket hellre se anna-anka..)

kl:17 Kom tomten till Jakob&Linda, och barnen fick sina julklappar, det är så kul att se deras reaktion! ;D

Efter det gick vi hem och hade julklappsöppning hemma, med mormor, farfar, Karin, Anders och familjen såklart. Jag var tomte!

Under tiden vi (jaochjess) dela ut julklappar började de brinna inne på toaletten. Jessie (smarthuvetsjälv) hade tänt ljus 2 stycken, ena över de andra på väggen. Så de undre elda upp de övre och de va så det gick till. Det blev en jävla låga därinne, men pappa hann släcka innan de spred sig. TUR bara att toalett dörren stod öppen så att vi såg, annars hade vi nog inte haft någon hall kvar.

Kvällen fortsatt iaf med lite kvällsjulfika.
Runt 22.00 åkte jag och Louise ut till Isac, Trevligt att träffa fam. Eriksson på julafton också! mycket omtyckt familj!

Tog med oss Elias och Isac till Sala. Louise blev stoppad av Poilsen.. hon blev skiträdd! haha, inget hände, dem ville bara kontrollera körkort och alkohol..så de gick galant, även fast hos hade glömt körkortet hemma.. hah

Kvällen slutade med att jag hälsade på Jesper som kommit hem till oss, och tillslut ringde jag Mathias. Sen somna jag som en stock!

Kul dag, mycket folk och fina julklappar!

(blev inge många bilder från min kamera, eftersom Lollo var med och tog kort med sin system)

Inga kommentarer: