torsdag 11 mars 2010

Det gick jätte bra igår, och doktorn verkar riktigt bra, kände mig trygg med honom.
Egentligen skulle de gett mig en tid den 20 april men de hade en lucka på torsdag nästa vecka som jag fick, för att jag ska bli helt frisk till SM. väldigt snäll och väldigt bra!

Så om en vecka blir det alltså, jag börjar bli nervöös...har aldrig varit inlagd förrut. Men de ska nog gå bra, synd bara att jag inte får ha någon på besök under hela tiden, pga att rummen är för små (haha)!

Efter läkarbesöket gick vi på stan ett tag sen till pappas jobb och åt innan vi åkte hem, åkte uppsala vägen för jag skulle på bio med min älskling! Såg shutter island, inte så bra som vi trodde, den va jätte konstig fast ändå helt okej..Mysig kväll och min mathias är bäst!

Min nya vante har fått ett nytt liv och lever numera i uppsala på nån motorväg.. :( haha

Sitter i skolan och har precis haft tyska, hade svenska tal imorse gick riktigt bra :) bättre än förväntat.

Har hunnit med en åktur med James idag också. trevligt trevligt, snart träning och sen hem och sova!

Åmål imorgon, damsuga hos farmor på söndag och ledig mån,tis, wihoO!

Pusshej!

Inga kommentarer: