söndag 14 mars 2010

helgen är snart slut och den har varit väldigt lyckad!

Åkte till åmål med mamma, agnes och jessie i fredags förmiddag, hotellet va jätte fint och vi hade ett sjukt stort hotellrum, största jag någonsin bott på tror ja, i sverige iaf!


Tävlingen igår var trång, varm men rolig. Gick som väntat i allt fast hade varit väldigt roligt såklart att gått till final i både grupp och par, speciellt par. Grupp gjorde vi vårt bästa och eftersom vi var en kort så kunde vi inte förvänta oss speciellt mkt, fast final hade ju suttit rätt fint!! ;P


kom hem sent igår kväll, stannade till på burger king och käka med fam. Wigholm och mathilda. Kom hem runt 1 och då kom mathias och hämta mig så åkte vi till honom!

Idag vakna vi kl 09.00!! Matte skulle träna cross och jag följde med och kolla, :)


Ska damsuga idag hos farmor! Och ikväll ska jag kolla reprisen av melodifestivalen, jag vet vem som vann och jag vet inte vad jag tycker om det förrän efter ikväll!

Inga kommentarer: