onsdag 17 mars 2010

Det var "våga vara egen" mässan igår, (uf-mässan), vi hade väll inte förberätt oss tillräckligt mkt för att kunna känna att vi hade en riktigt snygg monter, den dög. inget mer! haha

Mathias kom med bilen och hämtade mig och alla bord/stolar osv. efteråt och så åkte vi hem till sala. Ska inte träna denna vecka eftersom jag har haft huvudvärk och känner att jag är på väg att bli sjuk, och blir jag sjuk får jag inte opereras imorgon.

Åkte hem till mathias farmor lite senare och åt riktigt god "farmormat" och fick hemmagjord kräm till efterätt.

åkte hem till mig på kvällen och sov..

Imorse vakna jag med huvudvärk igen och jag vill verkligen inte bli sjuk så därför stannade jag hemma från skolan. Har bäddat rent i sängen, vilket jag är tvungen att göra pga bekterier, ikväll ska jag även duscha och tvätta mig med en bakteriedödande tvål..imorgon på morgon också.

Är inte så nervös, mest spänd. Känns bra att få de överstökat. ska bli så skönt att i sommar kunna ha vilken bikini jag vill!! jag är lyckligt lottad som får detta gratis =)))

Nu ska jag kolla fiskgratängen jag la in i ugnen nyss..(:

Inga kommentarer: