lördag 20 mars 2010

Hejhopp!
Är utvilad efter operationen som gick riktigt bra. Sa dem iaf!:P

Det känns bra, men de känns litet haha! Och det gör ont, man får ju bara ta smärtstillande var 5-6 timme, jag skulle gärna ta en varann om jag fick men men det blir väll bättre!

har inte sett resultatet än, bara kännt och kikat ner lite försiktigt under sportbhn, och det ser ut och känns bra!

så skönt att ha gjort mig av med ungefär 350 gram på vardera =)!
min älskade mathias kom med rosor igår när jag kom hem från sjukhuset :)< 3
ikväll blire film och mys sen sova! jag vill sova hela tiden helst men de får jag inte...
aja nu blire mat gottt! hejdå

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så stolt över dig, du är en modig liten tjej :)

Agnes Frandsen sa...

skönt att allt gick bra :) sköt om dig, hoppas vi ses snart ! Kram Agnes