söndag 16 maj 2010

as kul och riktigt grym helg!!

Fredag: Ja, Jessie, Dessie, Daniel, Anna, Agnes, Evelina överraskade dannis på banken med sång, serpentiner och lite skojjiga kläder till henne runt 13.00, hon blev verkligen överraskad, så vi lyckades ;)

Drog hem till henne och prata och hade det trevlig tills hon skulle iväg och fixa hår / smink till freak showen. Då stannade vi andra och fixade iordning oss.

Klockan 18 träffade vi på Belinda på Jensen, där vi åt mat och hade det trevlig tillsammans!

efter maten drog vi till eve och förfesta lite innan Silk och dannis show ;)

Jävlar va drag de blev på silk med alla dansare och övriga hah, gratis drinkar hela kvällen (dannis känner han som äger silk, och eftersom hon fyllde år så fick vi det) :D efter en grym kväll på silk drog vi hem, marcus och jesper hängde med och vi snacka och softa tills klockan halv 5. sen drog dem och då somna vi..

Lördag:
Vakna runt halv 11 och hade lite lagom ont i huve, Hjälpte dannis mamma lite inför inflyttningsfesten, hoppade studsmatta, åt glass på stan med eve (i bara sommarklänningar!!!, underbart..) fixa och fixa, sen party igen!

Mycket folk, gratis drinkar ur baren, god mat, bra musik och en duktig trubadurare! Drog dock hem klockan 22.17 för att jag skulle upp tidigt idag och plugga, matte kom till mig också.

idag (söndag): Gick upp och börja plugga, och nu sitter jag här asförbannad på att det cpar sig med internetsidan som jag pluggar från.. :@

Ikväll efter allt helvetesplugg blire gym och träffa lelle! och sent ikväll åker jag till Mathias och tar det lugnt med honom!

Inga kommentarer: