torsdag 13 maj 2010

Hej:)

Igår blev det inte riktigt som jag tänkt mig, kom på sent på kvällen innan igår att jag ville med mathias och stötta honom när han tävlade, så då blev de så..de dryga var bara att tävlingen blev rätt så mycket försenad och eftersom q-tees&ooc skulle komma hem till oss så var de inge kul alls..

till råga på allt så låser jag in nyckeljäveln till bilen i bilen! Så lite panik fick jag, de va skämmigt som fan! mattes pappa och en kille bröt upp dörren och fiskade upp nyckeln, så det ordnade sig, men iaf!

Kom hem halv 10 på kvällen, hann se slutet av avatar och käka lite av maten de lagat och snacka ytterstlite med brudarna & daniel, men men de hade haft det trevligt iaf! och det är väll huvudsaken.

Jag fick ju se min babe tävla. Det gick bra för honom tills han körde av banan och ramla pga att han blev intryckt av en annan cross, så de va ba å välja. crossen eller diket? matte valde diket. Klokt tycker jag, men jävlar va arg han va.. och det förstår jag!

jaja nu blire plugg, är så duktig, matte åkte till jobbet klockan 7 och jag har pluggat sen dess, fast jag är ledig idag. "stolt" !!

CiaoO bella!

Inga kommentarer: