fredag 21 maj 2010

TjAbbA

Kollade sista avsnittet av anna anka söker assistent, och i slutet när hon skulle välja vem som skulle bli, och hon fick tårar i ögonen, fick jag också det. hah alltså anna anka söker assistent är inte speicellt sorgligt

Har precis klippt färdigt gräsmattan, jobbigt värrrrre, fast fick vila eller tag då jag helt plötsligt ser en läcker kille stå å iaktta mig...jag bjöd läckerbiten på saft i mitt kök med min mamma, sen fortsatt jag. den läckra killen va såklart min babe mathias.

Lycka till på tävlingen imorgon älskling, glöm inte att du är bäst!!

Sitter här i datarummet helt svettig, kladdig och varm. funderar på att städa lite bland alla skolpapper, men vi får se om jag orkar...

Imorgon är det min sista tävling i Sverige (på ett tag iaf, sen vet man aldrig vad tiden tar mig) och det är SM, Shit längtar så mycket.. Kommer bli så roligt!!

Mathias ska komma och kolla på söndag också, och han har aldrig varit på en tävling förrut så de ska bli spännande, för honom hehe

Missa inte talang ikväll, de ska inte vi!
ja sandra och jessie har som vana att fixa och dona inför tävling tsm framför tv på fredagkvällen. Vi äter gott och snackar och peppar, idag ska jag också slinga sandras hår ljusare :)

Puss!

Inga kommentarer: