onsdag 21 juli 2010

Har bara chillat en massa idag, gått omkring, packat upp mina nyinhandlade kläder, inte packat upp mina gamla (inte lika roligt) , Surfat, och solat i skuggan i cirka 10 min, sen blev de för varmt haha, Snart kommer Evelina och ska klippa mig, blir något liite annorlunda för att vara mig, men jag måste klippa av de slitna, citerar sandra "Har du duschat håret idag?..svar:Ja..S: Det ser ut som dreds" haha, hon har så rätt..

Ikväll blire onsdagsklubben med Jannike och några bruds om jag hinner,,hopppas!!

Imorgon ska vi sola och bada ja och min man :) sen på fredag blire jobb igen..förrästen hade Älgparken besöksrekord igår.. 436 st kom på drop in.. alltså det är helt sjukt bra =D
fast tur att jag inte jobbade..hah, skaplig stress om alla ska ha dubbelvofflor...fast jag gillar mitt jobb starkt så de hade kanske bara varit kul!

jaja.. nu ska ja hämta lite frysta jordgubbar ' love it ' sen ska ja kolla h&m katalogen igen, förra gången hittade jag bara 2 saker som jag skulle vilja ha och det var ett par kängor och en bh som jag redan har som är helt underbar!

Inga kommentarer: