onsdag 21 juli 2010

Semestertripp till Götet

Har inte uppdaterat på länge nu.. har haft så mycket annat för mig!

Jobbat i älgparken mycket både helg och vardag..sen har jag och mathias gjort saker, bla gröna lund och igår kom vi hem efter en semestertripp till göteborg..Vi stannade på vägen dit på Ön och grillade och solade en dag. Sen drog vi till götet och hade det så mysigt och trevligt..i vårat lilla hem..(mattes v40) Som förövrigt fick hål i avgasröret när vi nästan var framme, högt lät de och illa lät de haha

Vår lilla tajkonresa blev mycket lyckad med besök hos min farbror och sov där i 2 nätter (han bor i stan i göteborg så de var toppen) , Liseberg, Lars Winnerbäck & Melissa Horn!!! gryymt, universeum, Bio(såklart), shopping och ännu mera shopping. jösses va vi shoppa!

Sov i bilen de sista 2 nätterna och de gick hur bra som helst, köpte tandborstningsvatten i en liten kiosk och gick och kissa innan sängdax på en pisseria (pizzeria)...

Du är bara för bäääääääääst min underbara charmprins, helt sjukt va roligt jag har med dig!! Kiss and Hugs and a lot of love <3>

(Bilder på facebook)

Inga kommentarer: