måndag 29 november 2010

ännu en dag avklarad!

Hejsan allihopa!
Idag har det varit en vanlig dag med tvillingarna hemma.. Jag skjussade även E till Preschool och hämtade honom också klockan halv 6.

Tvillingarna hade feber idag insåg vi när klockan var 5 och Kai var allmänt grinig och ingen av dem ville sova middag.. hoppas de inte blir jätte sjuka nu allihopa, de vore drygt och tråkigt!

Imorgon ska jag, efter jobbet, köra ner till Poway till target och införskaffa mig lite saker..*hemlis* hihi!

Idag hade vi tacokväll och åt kanelbulle till efterrätt från Ikea! :)

------

Vissa stunder känns allt så enkelt och inga problem alls, och vissa stunder är det enda jag tänker på "HEM till sverige och alla mina nära och kära...seciellt Mathias, kan inte förstå hur mycket man kan sakna en människa, jag har aldrig saknat eller älskat någon så mycket som jag saknar och älskar Matte! Han är en sån fantastisk människa, ett hjärta av rent guld, en riktig toppenkille, som tillochmed kommer och sover hos mig i min säng nu när jag är borta, bara för att han känner för det..min fina älskade pojke! Klaaaart att han är saknad liksom! men om 3 veckor är han här hos mig , <3

fasar för den dagen han lämnar SD..fyfan va jobbigt det kommer vara, men som tur är så ses vi igen! <3

-------

I helgen ska jag på christmas tea på ett superfint hotell downtown med min värdmamma och barnens farmor och massa av deras vänner. Det ska bli trevligt =)

Puss&Kram

Inga kommentarer: