fredag 26 november 2010

Godkväll!
Det har varit en jätte trevlig thanksgiving middag hemma hos min värdpappas föräldrar, hur fint hus som helst, jätte stort och så typiskt amerikanskt, såg ut som hemma hos montazami typ haha!

God mat, speciellt pecannötpajen (Y)! ;) Vid bordet tackade vi för de vi ville tacka för, jag viste inte just i stunden vad jag ville tacka för så jag sa inget.., men jag vet vad jag vill tacka för nu och det har jag gjort, i min ensamhet:P

Julia (förra au pairen) och hennes kompis är här nu och ska inte sova inatt för de ska åka till flyget klockan 4 inatt..nu är klockn halv 1. Så jag förstår dem.
Det var roligt att få prata lite med henne och höra hur hon har haft det. Hon har haft det skitbra här!

Imorgon ska familjen iväg och hajka med några kompisar till dem, jag ska bli skjussad till en mall och shoppa hela dagen, det är blackfriday imorgon vilket betyder att det är sale i affärerna :D

jag behöver en del saker, det är svinkallt här ibland så jag beöver ett par finare varma skor, har bara converse me mig, vill ha ett par stövlar eller nått...

jaja.. nu ska jag sova, och drömma om mathias!

(På ett sätt är jag avis på Julia just nu, hon har inte varit i sverige på 13 månader och ska hem inatt..fatta känslan att kliva ur planet på arlanda.."I did it" liksom! Bra gjort Julia, var stolt! :D)

Inga kommentarer: