torsdag 25 november 2010

Happy thanksgiving!!


Idag vaknade jag klockan 9 ungefär, då gick jag upp och käka lite frukost, familjen satt redan bänkade framför tvn med frukost och kollade Macy's Thanksgiving paradi New york på tv. Vi åt god frukost-Bacon, äggröra, ett typ winerbröd med äppelgrejs i. As good!


Sen kollade vi paraden tills klockan sog 12, då de slutade haha. barnen sover nu och när dem vaknar ska vi iväg till farmorn och farfarn och äta middag. Mysigt!


Inatt börjar reorna , klockan 03.00 AM börjar det.. alltså 3 på natten, jag vill dit men jag tror inte min familj är så sugna haha!:P


Har kollat upp en gym här i ramona, 49 dollar i månaden och då får man också solahur mycket man vill, fast sola är farligt, så det kanske inte är så bra...


jaja, nu ska jag bädda sängen för ikväll kommer Julia (den tidigare au pairen) hit efter hennes semester på hawaii.. skapligt bruna de kommer va! Och eftersom jag bor i hennes gamla rum vill jag ha det fint när hon kommer :)


Puss&Kram hoppas ni sover gott!

Inga kommentarer: