onsdag 24 november 2010

hejhallå

Glad idag!

Idag har jag och min värdpappa och twinsen varit och försökt fixa ett securitycard till mig från the goverment men sååklaart glömde vi ett viktigt papper så vi får åtekomma det tr typ en 45 min dit.. så lite drygt!
Vi ska snart äta mat, jag kan känna den ljuvliga doften, är så sukt hungrig så det ska bli gott :)

Efter maten ska jag prata med mathias i skype, han har ställt klockan på - håll i hatten - 04.40! bara för att hinna prata med mig innan jobbet, så jävla söt! =)

Imorgon är det Thanksgiving här i Amerikatt och det betyder ledighet för alla.. tror jag, jag vet inte om jag jobbar, men eftersom att föräldrarna är hemma blir de iaf inte samma sak..vi ska hem till farmorn och farfarn och käka en massa Kalkon.. trevlans! =) Dem ska tydligen bo rätt fint..kommer vara mycket där när det börjar bli sommar, för de har pool på gården och de bor i ett område där det finns områdespool :) vilket är väldigt vanligt här.

Trivs jätte bra med min familj här, dem är så avslappnat sköna och snälla :D! Kanske blir en bild eller två ifrån Thanksgiving middagen imorgon.. jag vet inte vad jag ska ha på mig.. det är ju en höstcelebration så kanske nått brunt hahah, nej jag ska ha en vit shorta tror jag.. :) eller kan man ha klänning? eh fårse

1 kommentar:

Anonym sa...

klänning är vl fint :)