tisdag 23 november 2010

oops

förresten idag blev det översvämmning i toan, tre åringen skulle gå å kissa och jag kollade till tvillingarna medans och så kommer han ut och säger, Josefine you have to come a see, there is to much water in the toilet, han hade så rätt så.. de forsade ut vatten överallt.. och det är helteckningsmatta där inne.. som turvar var min värdpappa hemma så jag hämtade honom och han hämtade mattrengöraren som suger upp vatten, så det slutade inte i katastrof iaf!

en av tvillingarna ramla i toan idag också.. han ville popo i den riktiga toan så jag tänkte; jag men de va väll bra, för dem ska försöka lära sig av med blöjan..så kom den andra tvillingen in och jag skulle kolla henne samtidigt som jag kollade den andra. Kollade bort från toan max 5 sek och så hör jag : Aaaah..., vänder mig och ser lillen sitta nästan I toan, stackarn han var lite liten för toaletten tror jag! tröjan var alldelles blöt och han blev livrädd.. :(!

Vi lagade pizza till middag, asgood :))

Inga kommentarer: