fredag 19 november 2010

update

Snart helg, har jobbat en arbetsvecka nu...

Ihelgen ska jag köra mycket bil med värdpappan så jag lär mig. Ska göra något med tjejer också men vi har inte pratat så mycket om vad..


Nästa helg är det thanksgiving här, vi ska på middag hos barnensfarmor med hela släkten.. tydligen älskar dem militärjobb och är sjukt nyfikna på älgparken, så antadligen blir jag skapligt utfrågad.. men det är bara kul =)

Jag längtar till julen, det ska bli så kul att se en amerikansk jul och jag kommer inte behöva sakna hemmet såå jäätte mycket för mathias kommer ju hit <3

Fast jag kommer sakna att mamma sätter på julmusik i vardagsrummet och sedan går in och väcker oss med ett änglaljus tänt..sen äter vi frukost tillsammans innan solen går upp med tända ljus... känns konstigt att vi aldrig mer kommer få det så där mysig som det var i huset.. lägenheten är helt annat.. fast får väll se om ett år, längtar redan efter jul 2011!

Fredag idag, ska snacka med nån ifall nån vill göra nått ikväll, hoppas (:

3 fredagar kvar sen kommer tias!!!

- varför jag inte har skrivit så mycket är för att jag inte har nått att skriva, är med barnen hemma varje dag förutom när dem har svenska skolan & preschool..

Nu sover de middag, inte ethan den älsta han kollar barnprogram.. när dem vaknar igen ska jag bada dem.. badar dem varje tis och fredag.


skriver mer sen kanske.. puss

Inga kommentarer: