fredag 19 november 2010

Friday!

Idag började dagen inte så bra, barnen var sjukt envisa och lyssnade ingenting, de triggade upp varann och jag blev galen!

Men efter tvillingarnas nap så var de lite mer lugna, så jag badade dem och sen gjorde jag svenska pannkakor men när jag precis hade börjat kom min värdpappa hem och sa att vi skulle till en mexikansk restaurang och käka allihopa ikväll, för att fira min första vecka och pga det som hände i onsdags, som jag ska skriva i nästa inlägg.

Jätte god mat och vi hade kul och trevligt, mina värdföräldrar är supersnälla verkligen!!
berättade för dem att jag känner att det är svårt att ta hand om alla tre samtidigt för det kräver SÅ mycket av en, ansvar och så. De förstod mig och sa att de tycker att jag gör ett great job!

körde ända in i san diego city i rusningtrafik på 6filig freeway i mörkret det gick jättebra, känns skönt! varför vi körde in där tar jag också i nästa inlägg :P

Imorgon ska jag antingen åka med min nya vän Inga till ett outlet ungefär 1h20min härifrån som är superbilligt, eller åka med min värdmamma och införskaffa plattång, webcam, hörlurar och lite sånt..vi får se, ska först ta sovmorgon!!!

kanske hinner båda!!

Pussss

1 kommentar:

Anonym sa...

Va bra att du berättade hur du kände, det kan bara bli bättre nu eller hur? Kram kram o ha en underbar dag.