lördag 27 november 2010

Vänner är guld!




Något som jag tycker är riktigt jobbigt och tråkigt härborta är att jag inte har någon vän här..än.

Jag saknar att bara flumma runt med mina fina bästa vänner! Bara gör nått och ine behöva känna att man måste visa sin bästa sida hela tiden.
Min familj är ju väldigt avslappnade och roliga, jag kan skoja med dem, men det är inte samma sak som med en vän!

har askul med dem tjejer jag träffat här, men jag känner dem inte på samma sätt än.

Men detta är väll en självklarhet.. nästa resa jag gör ska jag inte åka ensam, det är en utmaning och det är inte alltid lätt och roligt, men jag testade iaf, jag vågade iaf sätta mig på planet!
Jag längtar tills jag får träffa en vän!

3 veckor till min bästa vän och pojkvän kommer hit! åååh va roligt!
när matte kommer, har vi varit ifrån varann i 6 veckor = en och en halv månad! sjukt långt
(Att det är tråkigt och jobbigt att vara ifrån mathias och familjen är väll en självklarhet också såklart)

Inga kommentarer: