fredag 17 december 2010

17/12 men ingen mathias

Hello. Idag har jag varit med barnen.. känns konstigt att säga jobbat, för jag ser det sååklart som ett jobb, vilket det är, men endå så känns det mer som att jag hjälper till i min familj, och det känns skönt, jag känner inte ångest när jag vaknar att jag måste jobba direkt.. haha

Har ätit pizza idag och till efterrätt blev det varm pizzabotten med choklad och hackade nötter på.. sjukt gott :P

jaha.. de 17onde idag, så som vi har längtat, jag sa till mathias att det säkert kommer bli insällt för allt känns så bra.. och de blev det.. vi pratade om det idag då matte säger, fan du skulle inte sagt så.. mitt fel alltså.. haha!nejdå

Han är alltså inte på plats i San diego, oväder och fel på motorn, så han är i dusseldorf på ett hotell, flyget mot san diego går på söndagmorgon hans tid och lördagkväll min tid..så vi ses förhoppningsvis som det ser ut nu på söndag eftermiddag min tid.. en extra bamsekram ska ha få för allt besvär.

Vi ses iaf, vilket är huvudsaken! :D

Första planen vi har är att åka till Disneyland, california adventures, universal studio, vilket förmoligen blir i veckan =)

Sen är det juul om en vecka :D ska bli roligt att fira jul här hos min underbara värdfamilj, med barnen och så, faast jag kommer sakna min riktiga familj<3 men jag har ju mathias här, vilket är grymt härligt!

Puss&Kram

Inga kommentarer: