fredag 17 december 2010

Torsdag

Hello, Igår (torsdag) så åkte jag för första gången själv längre än till escondido, jag åkte enda till Solana beach till Breana. På freeway i mörker dessutom, tog ungeför 45 min, för de va mycket trafik.

Från henne delade vi bil in till san diego där vi åkte skridskor, askul och i slutet kände jag mig rätt bra, i början vare lite vingligt, men de tog sig. så himla mysigt med julmusik i bakgrunden live"orkester" på gatan och inte för kallt väder.

Innan skridskoåkningen stannade vi till på Bs kompis collage, en privat skola as fin precis till havet, och på vägen därifrån kunde vi se hela san diego uppifrån, så vackert!!

Efter så käkade vi mat på ett smörgås/soppa ställe, as goott!

Sen drog vi vidare mot ett hookah ställe och rökte vattenpipa (lugna, det var helt nikotinfritt, bara vatten och smak ;P haha) första gången för mig och jag gillade det.. det var så mysigt att sitta och prata ute med värmelampa sent på kvällen..(: så längtade jag inte hem till sverige och snön ;P

Sen drog vi hem, det blev sent, åkt från Solana beach runt kvart över 12 halv 1 kom fram 1 nånting.. bums i säng blev det..

Pratade såklart med mathias i telefon också när han var på arlanda :)<3



Inga kommentarer: