söndag 12 december 2010

30 grader varmt och 12 december.. rätt nice

"Mitt hem"

Juliga palmer

"Min familj"

Jag och "mina" tvillingar

Igen med gullungarna!

Öppnar paket från tomten

lilla kai blev överlycklig och sprang upp på scenen och visade tomten vad han fått!

Tomten

"Mina" jättesnälla föräldrar här borta!

Luciatåg
---
Idag var det varmt ute, 30 grader varmt! Var inte ute så mycket eftersom det var svenska skolans julfest.. vi var där till klockan halv 2 och jag jobbade i buffén som bara var godis och kakor och lussebullar och sånt. Det var dans runt granen, jultomte, lottdragning, julmusik under hela tiden, fika och fiskedam och massa trevligt!
"mina" barn hr varit så söta och snälla så dem fick en julklapp av tomten som var rätt roligt utklädd han kom in med tomtdräkt och solbrillor ;) ja, varför inte? vi är ju i California! haha
Kändes konstigt att ha dörrarna öppna och kolla ut på palmer och klarblå himmel medans jag hällde upp glögg.. men gud så underbart!
efter festen så åkte vi till red robin som är en restaurang och åt deras goda hamburgare och drack en god drink (alkoholfri såklart)! nu ikväll har jag inte gjort så mycket vi kom hem klockan 8, så jag har bara pratat med mina v-föräldrar lite, och nu ska jag sova! Ska upp tidigt imorgon och köra ethan till preschool, sen ta med mig tvillingarna till parken och leka :)
xoxo
Jojo

Inga kommentarer: