lördag 11 december 2010

Fredag&Lördag

Hello!

Igår fredag så va jag ensam hemma på kvällen skulle egentligen ha följt med till farmorn och sovit kvar tills idag, men jag ville va hemma och sjunga lite och så :) så jag åkte till farmorn idag i morse ist, Vi bakade och hade det mysigt med julmusik och så!

På eftermiddagen åkte jag till en mall i escondido och köpte en skinnjacka på hm, bla.

Sitter barnvakt ikväll för att mina värdföräldrar skulle på firmafest på dans jobb. förra veckan var det maries jobb =)

Småttingarna sover, och ethan och jag sitter och tittar på superhjältar, han sover nästan också.. så jag tog fram datorn :)

Imorgon ska vi på Julfest på svenska skolan, jag ska jobba i efterrätts buffén med katta.. på kvällen vet jag inte vad jag ska göra än..

På onsdag har jag och mathias varit tsm i ett år, :D bästa året nånsin!

Bilder kommer upp imorgon eller ikväll när ethan somnat!

xoxo
Jojo

Inga kommentarer: