onsdag 1 december 2010

bara för att...



..här är bilen jag kör just nu med barnen.. dan pratade med mig om att vi ska kolla efter en bil som blir "min" som dem ska köpa efter jul.. fullt upp nu innan jul! :)

Nummerplåten är på min värdmammas bil.. lite roligt att det lagt till "svenska muskler" på den haha:D
och så är det mn mobil, rosa och fin som min värdpappa hade valt! :D haha
(gick i 2 dagar och undrade varför den var så glapp i sidorna.. och fattade inte heller varför den var i 2 lager typ...tillslut insåg jag att man kunde dra ut tangentbordet hahah, så sjukt seeg!)

1 kommentar:

James* sa...

Först: Hahaha...det kan inte vara lätt att veta när du haft en "billig" mobil länge ;P
Men vad nice med saker ;) Och bil?! HALLÅ?!

Är det Jeepen du kör? Den är asnice! Det var en sån "jag hade" ett tag, den svarta du vet :D Härlig bil!

Hoppas du mår toppen! Hörs!
Puss & kram <3