torsdag 9 december 2010

:)

Idag har jag först varit i lekparken med barnen och sen till svenska skolan som hade avslutning så tomten var där och vi dansade runt granen och åt peppakakor och drack glögg! jag barnen och farmorn, väldigt trevligt!

Imorgon ska vi sova hos farmorn för på lördag ska vi upp tidigt och ha julbakdag!

Har pratat med mamma lite nu på kvällen, hon var uppe tidigt på jobbet! För hon hade hämtat Jessie som kom hem till västerås klockan 5 imorse tänkte jag säga.. men eran imorse för egentligen har hon inte kommit än.. för det är framtiden i sverigenu.. ligger lite efter haha! iallafall så är min mamma bäst i världen! puss på henne! och jag längtar så mycket tills att dem ska komma och hälsa på...men först och främst kommer matte OM 1 VECKA :D

nu ska jag sova! puss&kram

Inga kommentarer: