söndag 5 december 2010

Tea party på ett fancy hotell

Var ju som sagt på Tea party idag, eller party kanske de inte är men men..
Inne på ett jättefint hotell! Det var som på film, när vi kom så gav vi nycklarna till en man och han tog bilen och parkerade den, och när vi skulle gå som kom han med bilen!
Det var verkligen ett vackert hotell!
Vi drack champagne, och sen beställde vi the, jag tog ett Mambo the som smakade lite jul, vi fick även små smörgåsrätter och lite efterrätter till Thet.
Vi hade ju även julklappsbyte, jag fick det som är på första bilden. =)
Supertrevlig eftermiddag.
Nu på kvällen har jag ätit mat och nu tvättar jag mina kläder, tvätten är klar om 10 min (har äggklocka på) haha! När jag är klar med det ska jag nog kolla på Glee (serien) sjukt bra!!
Julklappen som jag fick

min värdpappas mamma, min värdmamma, jag, och min värdpappas syster

Jag och theresa

Marie & Jag





Julklappen jag köpte, som marie fick :P

Lite nytt smått och gott som behövdes!

2 kommentarer:

Jess sa...

Mysigt det lät :D Vi hörs snart syrran <3
ps,
Va fin du är!

Love love love Jessie

Anonym sa...

Åh vad kul jag vill också bo där :)
Håller med Jessica, vad fin du är.
Kram M