fredag 3 december 2010

Fredag=Lön bla..

Idag efter jag varit på social security center så åkte vi hem och sen snabbt iväg till Balboa park, vilket blev mission faild..fööör mycket trafik (vi kom iväg lite sent för dem var seega på SSC) Så vi åkte hem innan vi var framme.. min värdpappa var mycket upprörd över átt han missade detta, han hade väntat i 4 månader på dehär sa han haha!

Ist för Balboa park blev det att ta fram alla julkartonger.. jag skojar inte om jag säger att dem har över 20 STORA julkartonger.. granen har ljus nu iaf, vi hann inte så mycket mer innan barnen skulle sova, Jag har suttit och pratat en stund med min värdmamma innan jag gick in till mig..

Imorgon ska jag efter den goda frukosten som vi tydligen ska äta imorgon enligt Dan, åka till K-mart och handla julklapp till bytet, och kolla efter shampoo för tort hår!

Imorgon ska jag vara barnvakt på kvällen (hade missförstått, trodde det var idag) vilket inte spelar så stor roll, jag hade gärna hängt med till utomhuskonserten i balboa med tjejerna, men jag kan ändå inte ta mig dit än själv..

jaja.. ska kolla nått svenskt tvprogram nu, sen sova!!!! och soova lääänge imorgon.. eller de beror på när frukosten är klar.. De skulle väcka mig då.. fårse om jag orkar upp.

Det känns bättre och bättre och idag blev jag lite glad när Kai kramade mitt ben och sa - Miiin Josefine, och avonlea tog det andra och sa - NEJ! miin josefine :)

1 kommentar: