lördag 8 januari 2011

Saturday

Hello. Har varit och fixa lite med banken! Nu ska jag fixa mig lite sen äta fondy (fel stavning) med familjen och några vänner till dem, efter det ska jag upp till Carlsbad och träffa lite tjejor! ska bli roligt!!

Imorgon ska jag åka och träffa en kille som pysslar med teater och har en teaterskola.. ska förmodligen börja spela teater lite. =) Innan jag fixar mig ska jag skriva mejl till en kör och höra om jag kan börja där.

Ha en bra dag imorgon..för nu är det ju natt hos er där hemma!

..skypade nyss med lollo och Isac, och nu är jag glad och förväntansfull! :))

2 kommentarer:

Louise sa...

Du måste berätta mer om kören och teatersnubben! Ringer imorrn ivern så kan vi prata lite längre och planera lite :) saknar dig lilla kisse puss och kram louise

Anonym sa...

älskar dig så mycket <3 kram mamma