måndag 10 januari 2011

sön och mån


Igår (söndag) var jag på teater, vilket var intressant och annorlunda, men kul! Vet inte hur jag ska göra med det.. jag kände att de inte var min grej men efter en gång vet man ju inte helt säkert...
Idag har jag varit halvt ledig..för alla barnen va på preeschool idag. Tvillingarnas första dag!! Så jag och dan körde dit dem på morgonen runt halv 9 och hämtade dem runt halv6.. men jag har inga pengar att göra nått för så jag blev hemma hela dagen framför film och dator.. tog en promenad på en halvtimme också för att få frisk luft.. gillar inte egentligen att inte göra något alls en hel dag, fast det är klart det kan vara väldigt sköönt ibland!
Imorgon förhoppningsvis ska jag och skaffa gymkort, beror på om pengarna kommit in,,haha!
Jag är väldigt glad för att jessica antadligen kommer hit i början av mars och stannar 3 mån, inte helt klart än, men troligtvis! Kommer vi så roligt.. och sen kommer lollo och isac 17 april!!

Imorgon ska jag åka och leka i parken med barnen, hoppas på bra väder!! :)

Saknar er där hemma!!

Puss&Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

VI saknar dig också jättemycket :) <3 Kram Mamma och Far