onsdag 13 juli 2011



haha, sjukt min blogg har inte fungerat sen i februari ungefär. Men nu så!


Skönt för jag sitter på jobbet och har ingenting att göra..Nu blire lite snabb update från min sida!



Åkte hem ifrån San diego i mars.. kortare än tänkt men det är en lång historia som jag inte orkar ta här.. åkte tillbaka till Los angeles i april i 2 veckor med louise och jessica för att ha semester! sjukt bra semester :)

Efter det började jag jobba på älgparken och i juni även på metso, började även plugga upp matten och engelskan i maj för att det är bra och ha! det är inte så kul men det går bra, läser distans från infokomp vuxenutbildning..

I höst blir det jobba och resa och i vår ännu mer resa förhoppningsvis!! :D


aa juste har gått och blivit med hund också.. världens allra bästaste sötaste och underbaraste lilla Ellie. Vår bebis som har många extra mammor och som är en busig kaxig liten valp!

åh tjejorna har tagit studenten och jessie har kommit hem från Usa och ska snart återvända och louise har flyttat till stockholm och livet leker för alla verkar det som! sköönt det..



en update till!! - Jag är kärare än någonsin och min mathias lindh är den rätta, I just know it!

Inga kommentarer: