fredag 21 januari 2011

Heej!

Har inte skrivit på väldigt länge..dels för att jag fick virus, och sen fungerade det inte att logga in..aja nu är jag tillbaka!

Ännu en vecka har gått! kan inte fatta att det redan har gått 3 veckor sen mathias åkte hem, det känns konstigt..

Har iaf börjat träna på ett gym i poway, dem har utomhuspooler och solstolar så nån dag ska jag dit och bara sola och bada med några bra tidningar, funderar på måndag efter jag lämnat barnen på preeschool! :)

Har hunnit med att åkt till carlsbad och käkat middag med Sara, Jennifer, BreAnna, supermys! sen har det kommit en ny au pair, Julia som jag och jennifer va och käka med på en mysig liten restarurang med livemusik, sen åkte vi till en hemma fest inne i encinitas :)

Igår var jag och ethan och käka frozen yogurt för första gången, fattar inte att jag inte gjort det än.. sjukt gott var det iaf!

Imorgon ska jag ethan marie och dan åka till Palm springs och åka upp med lift upp i bergen och gå med snöskor med deras kompisar...har ju inte så mycket vinterkläder med mig, men de fungerar nog..och på söndag blir det au pair möte på balboa park på ett museum! Efter det tänkte jag åka till stranden ( har bara sett stranden än så länge, aldrig gått på den ) så det är dax nu, fårse om jag får med mig breanna som är duktig på att surfa, isf ska hon få lära mig! :D;D

Sitter i soffan och kollar på draktränaren med Ethan, som har somnat.. Marie är och lämnar tvillingarna och moma och papa och dan är och shoppar inför imorgon..!

Farmor & Lars ska komma snart också, såå himla roligt!! :)

...det jag saknar mest just nu är vinter med matte och hans skooter, förra vintern åkte vi flera mil och hade så roligt och mysigt!! längtar tills nästa vinter, jag ska nog skaffa mig en skooter jag också, fast inte nästa år...matte sa att de finns i rosa..nice

nu ska jag försöka på alla sett att ladda hem nya flash player för firefox, innan dan kommer hem, fattar jag inte så får han hjälpa mig! Han kan allt om datorer vilket är perfekt, eftersom jag alltid har problem med sånt..

vilket långt inlägg detta blev, jag ska avrunda med att berätta vad jag gjort idag...

Tog med mig barnen till parken och gunga och lekte ställningarna till lunchdax, på eftermiddagen bakade vi kakor (sånna man bara lägger in i ugnen sen klart, haha) as goda, sen badade jag dem :)

Lägger in bilder imorgon när jag kommer hem från P.S! :)

puss&kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

<3 älskar dig så, mamma

anna sa...

Är bloggen nedlagd? trist!